האם המדינה מודה לראשונה בחטיפת ילדי תימן?

"מאחר ולא חל חיסיון על חטיפת ילדים אני דורשת להעביר את התיקים הקרויים תיקי אימוץ לידי המשטרה ולחשוף אותם לציבור הרחב ובפרט למשפחות. כמו כן, הפתרון של לקיחת דגימות DNA אינו ברור וגורם לטרטור מיותר של המשפחות זאת בזמן שחשיפת המסמכים נותנת פתרון כולל לכל הפרשה".
איתי גדסי 3 Comment on האם המדינה מודה לראשונה בחטיפת ילדי תימן?

במהלך ישיבת סיעת הליכוד שהתקיימה היום, ועסקה בין היתר בעניין פרשת ילדי תימן, אמרה ח"כ נאוה בוקר כי "הזדעזעתי לשמוע לראשונה אמש את חברי השר צחי הנגבי מודה במפורש שילדי תימן אכן נחטפו מהוריהם" • ומה הוא השיב לה?

ילדים תימנים בעת קריאה צילום: יעקב כהן
"מאחר ולא חל חיסיון על חטיפת ילדים אני דורשת להעביר את התיקים הקרויים תיקי אימוץ לידי המשטרה ולחשוף אותם לציבור הרחב ובפרט למשפחות. כמו כן, הפתרון של לקיחת דגימות DNA אינו ברור וגורם לטרטור מיותר של המשפחות זאת בזמן שחשיפת המסמכים נותנת פתרון כולל לכל הפרשה".
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במהלך ישיבת סיעת הליכוד שהתקיימה היום, (שני), ועסקה בין היתר בעניין פרשת ילדי תימן, דרשה סגנית יו"ר הכנסת ח"כ נאוה בוקר להעביר את תיקי האימוץ לחקירת משטרה, ולפתוח בהליכים פליליים.

בוקר אמרה כי "הזדעזעתי לשמוע לראשונה אמש את חברי השר צחי הנגבי מודה במפורש שילדי תימן אכן נחטפו מהוריהם. עד עכשיו כל הפרשה הזאת הייתה תחת מעטה ערפל, כשכל הזמן מדגישים כי לא ניתן לחשוף את המסמכים, מאחר והם מצויים תחת חיסיון החל על תיקי אימוץ".

לדבריה, "הודאתו המפורשת של השר הנגבי מפזרת לראשונה את הערפל ומבהירה כי לא מדובר באימוץ אלא בחטיפה ובמכירה של ילדים ולכן לא חל על המסמכים כל חיסיון הקבוע בחוק האימוץ. בדיוק כפי שאין חיסיון על סחר בנשים כך גם אין חיסיון על סחר בילדי תימן".

"הניסיון להפריד בין השיטה שבה בוצעו החטיפה והמכירה של הילדים לבין התשובה לשאלה היכן הילדים- מהווה הפרדה מלאכותית. יש חברי כנסת שבשבילם הפרשה הוא כלי לעשיית הון פוליטי, אצלי מדובר באחות ובאח שאיני יודעת מה עלה בגורלם. לכן אני דורשת לגלות את האמת כולה. הורים רבים נפטרו מבלי שהם יודעים מה עלה בגורל הילדים וצריך לגלות לאלה שעוד בחיים היכן ילדיהם", הוסיפה.

"מאחר ולא חל חיסיון על חטיפת ילדים אני דורשת להעביר את התיקים הקרויים תיקי אימוץ לידי המשטרה ולחשוף אותם לציבור הרחב ובפרט למשפחות. כמו כן, הפתרון של לקיחת דגימות DNA  אינו ברור וגורם לטרטור מיותר של המשפחות זאת בזמן שחשיפת המסמכים נותנת פתרון כולל לכל הפרשה".

השר צחי הנגבי השיב לה כי לא ניתן לפתוח בהליכים פליליים היות ויש על המעשים התיישנות, מה גם שרובם הגדול של האנשים המדוברים אינם בין החיים.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    חטיפה בעידן המודרני; בתקופה האחרונה עשרות עדויות על חטיפת ילדים מ לניאדו! כן כן ממצאים מעלים כי עשרות ילדים נחטפו לפני כעשרים שנה מבית החולים לניאדו תמורת כסף בתואנת מוות!!!!!!!

  2. 1

    אם אתה לא חושב,אזי צפונות התורה תזכיר לך.(שווה בדיקה)כתוב שם על מפ"אי דאז.אגב מפא"י שווה בגימטריה 131 ו סמאל(שטן)גם 131.ומצורף ילדי תימן בצד.לא צריכים לאשר לנו .אנחנו יודעים הכל גם לפני האינטרנט.גם לנו נגנבה אחות ואימי ילידת הארץ (1931).מי שיודע ומסתיר הוא שותף לפשע.הפרשה הכואבת חייבת להיבדק עד שורשיה ולהעמיד לדין את אנשי עוולה.תודה